Can dostum Əvəzin mənim haqda düşündükləri   Leave a comment

Ruslan sən mənə qardaş kimi yaxınsan. Yaxın deyəndə elə qardaşımsan. Bircə qan qohumluğumuz çatmır. Ruslan səni bilirsən nə qədər çox istəyirəm, inanırsan hələ sənin kimi özümə yaxın dost tapmamışam. Sən bizim binaya köçəndən sonra səninlə aram yaxşı deyildi. Qurban olum allaha gördün nə yaxşı oldu. Ruslan sənin həm xoşuma gələn, həm xoşuma gəlməyən xasiyyətin var. Xoşuma gələn xasiyyətin budur ki, mənim kimi ürəyin təmizdi, mənim kimi gülən və mənə düzgün yol göstərməyin və.s … saysam qurtarmaz.
Xoşuma gəlməyən xasiyyətin yerə düşməməyin, utanacaq olmağındı. Hər nəyisə biz ölənə kimi dostuq, bunu yadından çıxartma.

Posted 19/04/2011 by gsbarca in Uncategorized

Bir Cevap Yazın

